Po absolvování oborů dějiny a teorie divadla a dějiny a teorie filmu na Filozofické fakultě UK v Praze nastoupil roku 1976 jako lektor do Státního divadelního studia. Od roku 1978 do roku 1994 byl dramaturgem Činoherního klubu. V roce 1992 byl spoluzakladatelem čtrnáctideníku Divadelní noviny, kde vedl rubriku divadelní kritiky. Roku 1997 byl kritickou obcí zvolen předsedou českého střediska Mezinárodní asociace divadelních kritiků (AICT). Po konkurzu vyhlášeném MHMP v roce 1999 se stal ředitelem a uměleckým šéfem Činoherního klubu, který byl za jeho vedení transformován v obecně prospěšnou společnost.
Po absolvování oborů dějiny a teorie divadla a dějiny a teorie filmu na Filozofické fakultě UK v Praze nastoupil roku 1976 jako lektor do Státního divadelního studia. Od roku 1978 do roku 1994 byl dramaturgem Činoherního klubu. V roce 1992 byl spoluzakladatelem čtrnáctideníku Divadelní noviny, kde vedl rubriku divadelní kritiky. Roku 1997 byl kritickou obcí zvolen předsedou českého střediska Mezinárodní asociace divadelních kritiků (AICT). Po konkurzu vyhlášeném MHMP v roce 1999 se stal ředitelem a uměleckým šéfem Činoherního klubu, který byl za jeho vedení transformován v obecně prospěšnou společnost.